NORSKE HYDROLIFT ER PÅ BANEN MED EN STOR OG EKSKLUSIV SKÆRGÅRDSJEEP PÅ 28 FOD MED INNOVATIVE DETALJER, OG MODELBETEGNELSEN S-28. Skroget bygger på Hydrolift-modellen C-27. Det betyder et sejlvenligt skrog med dobbelte steps og en V-bund på 24 grader. Motormulighederne er en enkelt benzinmotor fra 330 til 850 hk. Står diesel på ønskelisten er alternativerne en Volvo Penta D6 på 370 hk eller to Volkswagen-motorer på 265 hk hver og tilkoblet et Bravo 1-drev. Fartpotentialet opgives til 60+ og med D6’eren i motorrummet tales om en topfart på ca. 55 knob.
Læs den originale artiklen Vi er ved at opdatere alle vores gode artikler, så de bliver en del af Bådmagasinet PLUS. Du har mulighed for at læse denne artikel i sit originale format.
Download artikel
★ Arkivet: Når andre sejler ind - sejler Targa 30.1 ud